Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 4

Zeitschriftenartikel

Jacob, Barbara; Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926 und Stephens, Elizabeth J. (2017): Good teaching feels good-but what is "good teaching"? Exploring teachers' definitions of teaching success in mathematics. In: ZDM - The international Journal on Mathematics Education, Bd. 49, Nr. 3: S. 461-473

Zausig, York A.; Chappell, Daniel; Becker, Bernhard F.; Potschka, Daniel; Busse, Hendrik; Nixdorf, Kathrin; Bitzinger, Diane; Jacob, Barbara und Jacob, Matthias (2013): The impact of crystalloidal and colloidal infusion preparations on coronary vascular integrity, interstitial oedema and cardiac performance in isolated hearts. In: Critical Care 17:R203 [PDF, 1MB]

Jacob, Matthias; Chappell, Daniel; Hofmann-Kiefer, Klaus F.; Helfen, Tobias; Schuelke, Anna; Jacob, Barbara; Burges, Alexander; Conzen, Peter und Rehm, Markus (2012): The intravascular volume effect of Ringer's lactate is below 20%: a prospective study in humans. In: Critical Care 16:R86 [PDF, 361kB]

Buchbeitrag

Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926; Goetz, Thomas; Stephens, Elizabeth J. und Jacob, Barbara (2009): Antecedents and effects of teachers’ emotional experiences. An integrated perspective and empirical test. In: Schutz, Paul A. und Zembylas, Michalinos (Hrsg.): Advances in teacher emotion research : the impact on teachers' lives. Dordrecht: Springer. S. 129-152

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 23:04:20 2024 CEST erstellt.