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Anzahl der Publikationen: 6

Zeitschriftenartikel

Kim, Ju-Young ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-1069-1795; Natter, Martin und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2014): Sampling, discounts or pay-what-you-want: Two field experiments. In: International Journal of Research in Marketing, Bd. 31, Nr. 3: S. 327-334

Kim, Ju-Young; Natter, Martin und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2010): Kish: Where Customers Pay As They Wish. In: Review of Marketing Science, Bd. 8, Nr. 2, 3

Kim, Ju-Young; Natter, Martin und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2010): Pay-What-You-Want – Praxisrelevanz und Konsumentenverhalten. In: Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Bd. 80, Nr. 2: S. 147-169

Kim, Ju-Young; Natter, Martin und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2009): Pay what you Want: A New Participative Pricing Mechanism. In: Journal of Marketing, Bd. 73, Nr. 1: S. 44-58

Konferenzbeitrag

Bekk, Magdalena; Skatulla, Veronika; Pösl, Miriam; Natter, Martin und Spörrle, Matthias (Juli 2009): Brand personality and its influence on brand loyalty - Do sophisticated brands have more brand loyal customers? 11th European Congress of Psychology, Oslo, Norway, 07. - 10. July 2009. [PDF, 234kB]

Kim, Ju-Young; Natter, Martin und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2007): Pay-What-You-Want – Assessment of a New Radical Pricing Mechanism. 36th European marketing Academy Conference, Reykjavik, Iceland, 22.05. - 25.05.2007. Proceedings of the 36th European Marketing Academy Conference (EMAC 2007).

Diese Liste wurde am Sat Apr 13 23:51:25 2024 CEST erstellt.