Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 4

Buchbeitrag

Schwaiger, Manfred ORCID: 0000-0003-0132-4560; Eberhardt, Johanna E.; Mahr, Sarah Isabel (2016): Corporate Reputation als optimale Steuerungsgröße für die Unternehmenskommunikation. In: Esch, Franz-Rudolf; Langner, Tobias; Bruhn, Manfred (Hrsg.): Handbuch Controlling der Kommunikation. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden. S. 53-77

Konferenzbeitrag

Schwaiger, Manfred ORCID: 0000-0003-0132-4560; Eberhardt, Johanna E.; Mahr, Sarah Isabel (2019): Young but Reputable: How Can Young Firms Build Corporate Reputation through Corporate Communications? A Choice-Based Approach. 33rd Annual Australian & New Zealand Academy of Management Conference, 3–6 December 2019, Cairns, Queensland.

Schwaiger, Manfred ORCID: 0000-0003-0132-4560; Eberhardt, Johanna E.; Mahr, Sarah Isabel (2019): How to Build a Corporate Reputation when you Don’t Have One (Yet)? 15th Interdisciplinary Conference on "Intangibles and Intellectual Capital – Non-Financial and Integrated Reporting, Governance, and Value Creation", 26–27 September 2019, Coimbra, Portugal.

Mahr, Sarah Isabel; Schwaiger, Manfred (2016): What Drives Reputation of German Business Schools? An Analysis of the Perceptions of Academics. 2016 Global Marketing Conference, July 21-24, 2016, Hongkong.

Diese Liste wurde am Fri Aug 4 21:35:57 2023 CEST erstellt.