www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene nach oben
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Buchbeitrag
|
Konferenzbeitrag
Anzahl der Publikationen:
4
Buchbeitrag
Schwaiger, Manfred
ORCID: 0000-0003-0132-4560
;
Eberhardt, Johanna E.
;
Mahr, Sarah Isabel
(2016):
Corporate Reputation als optimale Steuerungsgröße für die Unternehmenskommunikation.
In:
Esch, Franz-Rudolf
;
Langner, Tobias
;
Bruhn, Manfred
(Hrsg.): Handbuch Controlling der Kommunikation. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden. S. 53-77
Konferenzbeitrag
Schwaiger, Manfred
ORCID: 0000-0003-0132-4560
;
Eberhardt, Johanna E.
;
Mahr, Sarah Isabel
(2019):
Young but Reputable: How Can Young Firms Build Corporate Reputation through Corporate Communications? A Choice-Based Approach.
33rd Annual Australian & New Zealand Academy of Management Conference, 3–6 December 2019, Cairns, Queensland.
Schwaiger, Manfred
ORCID: 0000-0003-0132-4560
;
Eberhardt, Johanna E.
;
Mahr, Sarah Isabel
(2019):
How to Build a Corporate Reputation when you Don’t Have One (Yet)?
15th Interdisciplinary Conference on "Intangibles and Intellectual Capital – Non-Financial and Integrated Reporting, Governance, and Value Creation", 26–27 September 2019, Coimbra, Portugal.
Mahr, Sarah Isabel
;
Schwaiger, Manfred
(2016):
What Drives Reputation of German Business Schools? An Analysis of the Perceptions of Academics.
2016 Global Marketing Conference, July 21-24, 2016, Hongkong.
Diese Liste wurde am
Fri Aug 4 21:35:57 2023 CEST
erstellt.