ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7294-3097 und Hess, Thomas
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477
(2013):
The Advertising Effect of Free - Do Free Basic Versions Promote Premium Versions within the Freemium Business Model of Music Services?
46th Annual Hawaii International Conference on System Sciences. HICSS 2013, Wailea, Maui, Hawaii, 7–10 January 2013.
In: 46th Hawaii International Conference on System Sciences,
S. 2928-2937
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Paper) |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Digitales Management und Neue Medien |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 104791 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 17. Jul. 2023, 13:20 |
Letzte Änderungen: | 17. Jul. 2023, 13:22 |