Kretschmer, Tobias ORCID: https://orcid.org/0000-0002-7830-7825 und Eisingerich, Andreas
(März 2008):
In E-Commerce, More is More.
In: Harvard Business Review, Bd. 86, Nr. 3: S. 20-21
Externer Volltext: https://hbr.org/2008/03/in-e-commerce-more-is-more
Abstract
Many business leaders, disappointed by online sales growth, see Web consumers as disloyal and unwilling to spend. But that’s because the managers are not exploiting what customers value most: engagement.
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Strategie, Technologie und Organisation |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
ISSN: | 0017-8012 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 106052 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 29. Aug. 2023, 11:10 |
Letzte Änderungen: | 29. Aug. 2023, 11:10 |