Hess, Thomas ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477
(2004):
Media Companies between Multiple Utilisation and Individualisation. An Analysis for Static Content.
In: Zerdick, Axel; Picot, Arnold; Schrape, Klaus; Burgelman, Jean-Claude; Silverstone, Roger; Feldmann, Valerie; Wernick, Christian und Wolff, Carolin (Hrsg.):
E-Merging Media : Communication and the Media Economy of the Future. Berlin: Springer. S. 57-74
Abstract
Changing Media, Diversification and Individualisation
Dokumententyp: | Buchbeitrag |
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Fakultät: | Betriebswirtschaft
Betriebswirtschaft > Institut für Digitales Management und Neue Medien |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
ISBN: | 978-3-642-06210-0 ; 978-3-540-26952-6 ; 978-3-540-23138-7 |
Ort: | Berlin |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 109126 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 06. Feb. 2024, 12:56 |
Letzte Änderungen: | 06. Feb. 2024, 12:56 |