Hess, Thomas
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477
(2004):
Media Companies between Multiple Utilisation and Individualisation. An Analysis for Static Content.
In: Zerdick, Axel; Picot, Arnold; Schrape, Klaus; Burgelman, Jean-Claude; Silverstone, Roger; Feldmann, Valerie; Wernick, Christian und Wolff, Carolin (Hrsg.):
E-Merging Media : Communication and the Media Economy of the Future. Berlin: Springer. S. 57-74
Abstract
Changing Media, Diversification and Individualisation
| Dokumententyp: | Buchbeitrag |
|---|---|
| Fakultät: | Betriebswirtschaft
Betriebswirtschaft > Institut für Digitales Management und Neue Medien |
| Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
| ISBN: | 978-3-642-06210-0 ; 978-3-540-26952-6 ; 978-3-540-23138-7 |
| Ort: | Berlin |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 109126 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 06. Feb. 2024 12:56 |
| Letzte Änderungen: | 06. Feb. 2024 12:56 |
