Dies ist die neueste Version des Dokumentes.
Abstract
Larger rates of exclusion, non-response, and age-specific enrollment are related to better country average scores on international student achievement tests. But accounting for sample selectivity does not alter existing evidence that academic achievement enters importantly in economic growth regressions. ; Sample selection International student achievement tests Economic growth
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Fakultät: | Volkswirtschaft
Volkswirtschaft > Lehrstühle > CESifo-Professur für Empirische Innovationsökonomik |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 20401 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 15. Apr. 2014, 08:59 |
Letzte Änderungen: | 04. Nov. 2020, 13:01 |
Alle Versionen dieses Dokumentes
-
Sample selectivity and the validity of international student achievement tests in economic research. (deposited 15. Apr. 2014, 08:59)
- Sample selectivity and the validity of international student achievement tests in economic research. (deposited 15. Apr. 2014, 08:59) [momentan angezeigt]