Köster, Antonia; Matt, Christian ORCID: https://orcid.org/0000-0001-9800-2335 und Hess, Thomas ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477
(2017):
Does the Source Matter? How Referral Channels and Personal Communication Tools Affect Consumers’ Referral Propensity.
HICSS 2017, Waikoloa, Hawaii, January 4-7, 2017.
In: Proceedings of the 50th Hawaii International Conference on System Sciences (HICSS 2017), Waikoloa, Hawaii, USA, January 4-7,
Externer Volltext: https://aisel.aisnet.org/hicss-50/in/electronic_marketing/5/
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Paper) |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Digitales Management und Neue Medien |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 57588 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 05. Sep. 2018, 13:03 |
Letzte Änderungen: | 15. Nov. 2023, 13:21 |