Fischer, Konrad; Vaupel, Sarah; Heller, Niels; Mader, Sebastian und Bry, François
(2021):
Effects of Competitive Coding Games on Novice Programmers.
In: Auer, Michael E. und Rüütmann, Tiia (Hrsg.):
Educating Engineers for Future Industrial Revolutions. Proceedings of the 23rd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2020), Volume 1. Advances in Intelligent Systems and Computing (AISC), Bd. 1328. Cham: Springer. S. 464-475
Dokumententyp: | Buchbeitrag |
---|---|
Fakultät: | Mathematik, Informatik und Statistik > Informatik |
Themengebiete: | 000 Informatik, Informationswissenschaft, allgemeine Werke > 004 Informatik |
ISBN: | 978-3-030-68197-5 |
ISSN: | 2194-5357 |
Ort: | Cham |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 94553 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 09. Feb. 2023, 10:22 |
Letzte Änderungen: | 09. Feb. 2023, 10:22 |