Hess, Thomas
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 and Baumann, Tobias
(2022):
Das digitale Buch. E-Books und ihre Bedeutung auf dem deutschen Buchmarkt.
In: Frimmel, Johannes; Fromm, Waldemar; Müller, Helen and Schellong, Marcel (eds.) :
Im Zentrum: Das Buch: Forschungen, Projekte, Reflexionen am "Zentrum für Buchwissenschaft" : eine Bilanz der ersten Jahre : für Christine Haug. Wiesbaden: Harrassowitz Verlag. pp. 191-202
Item Type: | Book Section |
---|---|
Faculties: | Munich School of Management > Institute for Digital Management and New Media Munich School of Management > Institute for Digital Management and New Media > Digital Media Companies |
Subjects: | 300 Social sciences > 330 Economics |
ISBN: | 978-3-447-11799-9 (print) ; 978-3-447-39241-9 (online) |
Place of Publication: | Wiesbaden |
Language: | German |
Item ID: | 95218 |
Date Deposited: | 22. Mar 2023, 10:32 |
Last Modified: | 21. Jun 2023, 11:26 |