Logo Logo
Group by: Item Type | Date
Jump to: Book Section
Number of items: 3.

Book Section

Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Mang, Stefan (2007): Versioning. In: Albers, Sönke und Herrmann, Andreas (eds.) : Handbuch Produktmanagement. Strategieentwicklung - Produktplanung - Organisation - Kontrolle. Wiesbaden: Gabler Verlag. pp. 681-698

Skiera, Bernd und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2004): Opportunities of Virtual Stock Markets to Support New Product Development. In: Albers, Sönke (ed.) : Cross-functional innovation management : perspectives from different disciplines ; to Klaus Brockhoff for his 65. birthday. 1. edition. Wiesbaden: Gabler. pp. 227-242

Skiera, Bernd; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Schultheiß, Michael (2001): Messung der Werbewirkung im Internet. In: Albers, Sönke (ed.) : Marketing mit Interaktiven Medien. Strategien zum Markterfolg. 3., komplett überarb. und erw. Aufl.. Frankfurt am Main: FAZ-Inst. für Management-, Markt- und Medieninformationen. pp. 237-252

This list was generated on Sun Oct 6 05:05:39 2024 CEST.