Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 4

Zeitschriftenartikel

Taxer, Jamie L.; Becker-Kurz, Betty und Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926 (2019): Do quality teacher–student relationships protect teachers from emotional exhaustion? The mediating role of enjoyment and anger. In: Social Psychology of Education, Bd. 22, Nr. 1: S. 209-226

Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926; Becker-Kurz, Betty; Pekrun, Reinhard; Goetz, Thomas und Lüdtke, Oliver (2018): Emotion transmission in the classroom revisited: A reciprocal effects model of teacher and student enjoyment. In: Journal of Educational Psychology, Bd. 110, Nr. 5: S. 628-639

Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926; Pekrun, Reinhard; Goetz, Thomas; Daniels, Lia M.; Durksen, Tracy L.; Becker-Kurz, Betty und Klassen, Robert M. (2016): Measuring Teachers' enjoyment, anger, and anxiety: The Teacher Emotions Scales (TES). In: Contemporary Educational Psychology, Bd. 46: S. 148-163

Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926; Becker-Kurz, Betty; Pekrun, Reinhard und Götz, Thomas (2015): Teaching this class drives me nuts! - Examining the Person and Context Specificity of Teacher Emotions.
In: PLOS ONE 10(6), e0129630 [PDF, 268kB]

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 21:15:34 2024 CEST erstellt.