www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
Anzahl der Publikationen:
4
Zeitschriftenartikel
Keller, Melanie M.
;
Becker, Eva S.
;
Frenzel, Anne C.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926
und
Taxer, Jamie L.
(2018):
When Teacher Enthusiasm Is Authentic or Inauthentic: Lesson Profiles of Teacher Enthusiasm and Relations to Students’ Emotions.
In: AERA Open, Bd. 4, Nr. 4: S. 1-16
Goetz, Thomas
;
Becker, Eva S.
;
Bieg, Madeleine
;
Keller, Melanie M.
;
Frenzel, Anne C.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926
und
Hall, Nathan C.
(2015):
The Glass Half Empty: How Emotional Exhaustion Affects the State-Trait Discrepancy in Self-Reports of Teaching Emotions.
In: PLOS ONE 10(9), e0137441
[PDF, 256kB]
Becker, Eva S.
;
Keller, Melanie M.
;
Goetz, Thomas
;
Frenzel, Anne C.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926
und
Taxer, Jamie L.
(2015):
Antecedents of teachers' emotions in the classroom: an intraindividual approach.
In: Frontiers in Psychology, Bd. 6, 635
[PDF, 2MB]
Keller, Melanie M.
;
Chang, Mei-Lin
;
Becker, Eva S.
;
Goetz, Thomas
und
Frenzel, Anne C.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926
(2014):
Teachers' emotional experiences and exhaustion as predictors of emotional labor in the classroom: an experience sampling study.
In: Frontiers in Psychology, Bd. 5, 1442
[PDF, 527kB]
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 21:26:17 2024 CET
erstellt.