Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 5

Zeitschriftenartikel

Biller, Anna M.; Molenda, Carmen; Obster, Fabian; Zerbini, Giulia; Förtsch, Christian; Roenneberg, Till und Winnebeck, Eva C. (24. Februar 2022): A 4-year longitudinal study investigating the relationship between flexible school starts and grades. In: Scientific Reports, Bd. 12 [PDF, 1MB]

Biller, Anna M.; Molenda, Carmen; Zerbini, Giulia; Roenneberg, Till und Winnebeck, Eva C. (18. Februar 2022): Sleep improvements on days with later school starts persist after 1 year in a flexible start system. In: Scientific Reports, Bd. 12 [PDF, 1MB]

Biller, Anna M.; Meissner, Karin; Winnebeck, Eva C. und Zerbini, Giulia (2021): School start times and academic achievement-A systematic review on grades and test scores. In: Sleep Medicine Reviews, Bd. 61, 101582

Loock, Ann-Sophie; Khan Sullivan, Ameena; Reis, Catia; Paiva, Teresa; Ghotbi, Neda; Pilz, Luisa K.; Biller, Anna M.; Molenda, Carmen; Vuori-Brodowski, Maria T.; Roenneberg, Till und Winnebeck, Eva C. (2021): Validation of the Munich Actimetry Sleep Detection Algorithm for estimating sleep-wake patterns from activity recordings. In: Journal of Sleep Research, Bd. 30, Nr. 6, e13371

Winnebeck, Eva C.; Vuori-Brodowski, Maria T.; Biller, Anna M.; Molenda, Carmen; Fischer, Dorothee; Zerbini, Giulia und Roenneberg, Till (2020): Later school start times in a flexible system improve teenage sleep. In: Sleep, Bd. 43, Nr. 6, zsz307

Diese Liste wurde am Sat Apr 13 23:08:03 2024 CEST erstellt.