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Anzahl der Publikationen: 3

Monographie

Darvasi, Gábor (2019): Social contagion as a driver of digital product use. Electronic Commerce & Digital Markets, Bd. 9. 1. edition. Norderstedt: BoD - Books on Demand GmbH.

Zeitschriftenartikel

Darvasi, Gábor; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Zubcsek, Peter Pal (2024): How observation of other shoppers increases the in-store use of mobile technology. In: Journal of Retailing and Consumer Services, Bd. 77, 103694

Konferenzbeitrag

Darvasi, Gábor und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2018): The Effect of Joint Consumption on Mobile Coupon Redemptions: A Field Experiment. The 26th European Conference on Information Systems, Portsmouth, UK, 23.06. - 28.06.2018. Proceedings of the 26th European Conference on Information Systems (ECIS 2018).

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 19:11:42 2024 CEST erstellt.