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Anzahl der Publikationen: 5

Zeitschriftenartikel

Möller, Teresa; Dolnicar, Sara und Leisch, Friedrich (2011): The sustainability-profitability trade-off in tourism: Can it be overcome? In: Journal of Sustainable Tourism, Bd. 19, Nr. 2: S. 155-169

Dolnicar, Sara; Grün, Bettina und Leisch, Friedrich (2011): Quick, simple and reliable: Forced binary survey questions. In: International Journal of Market Research, Bd. 53, Nr. 2: S. 233-254

Dolnicar, Sara und Leisch, Friedrich (2010): Evaluation of structure and reproducibility of cluster solutions using the bootstrap. In: Marketing Letters, Bd. 21, Nr. 1: S. 83-101

Dolnicar, Sara; Kaiser, Sebastian; Matus, Katrina und Vialle, Wilma (2009): Can Australian universities take measures to increase the lecture attendance of marketing students? In: Journal of Marketing Education, Bd. 31, Nr. 3: S. 203-211

Paper

Dolnicar, Sara und Leisch, Friedrich (2009): Evaluation of Structure and Reproducibility of Cluster Solutions Using the Bootstrap. Department of Statistics: Technical Reports, Nr. 63 [PDF, 793kB]

Diese Liste wurde am Sat Apr 13 21:01:18 2024 CEST erstellt.