Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 6

Zeitschriftenartikel

Draxler, Clemens; Tutz, Gerhard; Zink, Katharina und Gürer, Can (2016): Comparison of Maximum Likelihood with Conditional Pairwise Likelihood Estimation of Person Parameters in the Rasch Model. In: Communications in Statistics - Simulation and Computation, Bd. 45, Nr. 6: S. 2007-2017

Weber, Susanne; Wiethe-Körprich, Michaela; Bley, Sandra; Weiß, Christine; Draxler, Clemens und Gürer, Can (2016): Modellierung und Validierung eines Intrapreneurship-Kompetenz-Modells bei Industriekaufleuten. In: Unterrichtswissenschaft : Zeitschrift für Lernforschung, Bd. 44, Nr. 2: S. 149-168

Draxler, Clemens; Küchenhoff, Helmut ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-6372-2487; Heene, Moritz; Bühner, Markus und Mang, Julia (2012): A comparison of parametric methods testing the Rasch model. In: Advances and Applications in Statistical Sciences, Bd. 8, Nr. 1: S. 11-27

Paper

Tutz, Gerhard und Draxler, Clemens (30. Oktober 2019): A Common Framework for Classical and Tree-Based Item Response Models Including Extended Hierarchically Structured Models. Department of Statistics: Technical Reports, Nr. 227 [PDF, 520kB]

Buchbeitrag

Weber, Susanne; Draxler, Clemens; Achtenhagen, Frank; Bley, Sandra; Wiethe-Körprich, Michaela ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-1322-3249; Kreuzer, Christine und Gürer, Can (2021): Measuring Apprentices’ Intrapreneurship Competence in Vocational Education and Training (VET). An Interdisciplinary Model-Based Assessment. In: Kuusisto, Elina; Ubani, Martin; Nokelainen, Petri und Toom, Auli (Hrsg.): Good teachers for tomorrow's schools : purpose, values, and talents in education. Moral Development and Citizenship Education, Bd. 16. Leiden: Brill Sense. S. 257-279

Weber, Susanne; Draxler, Clemens; Bley, Sandra; Wiethe-Körprich, Michaela ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-1322-3249; Weiß, Christine und Gürer, Can (2016): Large scale assessments in der kaufmännischen Berufsbildung – Intrapreneurship (CoBALIT). In: Beck, Klaus; Landenberger, Margarete und Oser, Fritz (Hrsg.): Technologiebasierte Kompetenzmessung in der beruflichen Bildung : Ergebnisse aus der BMBF-Förderinitiative ASCOT. Wirtschaft - Beruf - Ethik, Bd. 32. Bielefeld: W. Bertelsmann Verlag.

Diese Liste wurde am Sun Apr 14 01:51:54 2024 CEST erstellt.