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Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2018 | 2017 | 2015 | 2014
Anzahl der Publikationen: 4

2018

Claussen, Jörg ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-8432-8860; Essling, Christian und Peukert, Christian (2018): Demand variation, strategic flexibility and market entry: Evidence from the US airline industry. In: Strategic Management Journal, Bd. 39, Nr. 11: S. 2877-2898

2017

Essling, Christian; Könen, Johannes und Peukert, Christian (2017): Competition for attention in the digital age: The case of single releases in the recorded music industry. In: Information Economics and Policy, Bd. 40: S. 26-40

2015

Claussen, Jörg ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-8432-8860; Essling, Christian und Kretschmer, Tobias ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7830-7825 (2015): When less can be more – Setting technology levels in complementary goods markets. In: Research Policy, Bd. 44, Nr. 2: S. 328-339

2014

Claussen, Jörg ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-8432-8860; Essling, Christian und Peukert, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3997-8850 (2014): Uncertainty, Flexibility, and Market Entry.

Diese Liste wurde am Sun May 5 00:55:04 2024 CEST erstellt.