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Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2020 | 2017 | 2015
Anzahl der Publikationen: 4

2020

Simmank, Fabian; Avram, Mihai; Fehse, Kai; Sander, Tilmann; Zaytseva, Yuliya; Paolini, Marco; Bao, Yan und Silveira, Sarita (2020): Morality in advertising: An fMRI study on persuasion in communication. In: Psych Journal, Bd. 9, Nr. 5: S. 629-643

2017

Fehse, Kai; Simmank, Fabian; Gutyrchik, Evgeny und Sztrokay-Gaul, Aniko (2017): Organic or popular brands-food perception engages distinct functional pathways. An fMRI study. In: Cogent Psychology, Bd. 4, 1284392 [PDF, 1MB]

Silveira, Sarita; Elvers, Katrin M.; Fehse, Kai und Paolini, Marco (2017): Gender Differences in the Perception of Personalized Half-Nude Female Bodies. In: Frontiers in Psychology, Bd. 8, 1529 [PDF, 1MB]

2015

Silveira, Sarita; Fehse, Kai; Vedder, Aline; Elvers, Katrin und Hennig-Fast, Kristina (2015): Is it the picture or is it the frame? An fMRI study on the neurobiology of framing effects. In: Frontiers in Human Neuroscience, Bd. 9, 528 [PDF, 367kB]

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 22:29:36 2024 CEST erstellt.