Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2018 | 2015
Anzahl der Publikationen: 2

2018

Schirmer, Nadine A.; Ringle, Christian M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7027-8804; Gudergan, Siegfried P. und Feistel, Matthias S. G. (2018): The link between customer satisfaction and loyalty: the moderating role of customer characteristics. In: Journal of Strategic Marketing, Bd. 26, Nr. 4: S. 298-317

2015

Fischer (geb. Schirmer), Nadine; Ringle, Christian M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7027-8804 und Feistel, Matthias S. G. (2015): The relationship between customer satisfaction and loyalty: New insights into the role of customer heterogeneity. 2nd International Symposium on Partial Least Squares Path Modeling, Seville, Spain, 16-19 June 2015. Henseler, Jörg; Ringle, Christian; Roldan, Jose L. und Cepeda, Gabriel (Hrsg.): In: Program of the 2nd International Symposium on Partial Least Squares Path Modeling, S. 46-47

Diese Liste wurde am Sun Apr 28 00:01:48 2024 CEST erstellt.