Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 4

Zeitschriftenartikel

Dowling, Katharina; Guhl, Daniel; Klapper, Daniel; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913; Stich, Lucas und Yegoryan, Narine (2019): Behavioral biases in marketing. In: Journal of the Academy of Marketing Science, Bd. 48, Nr. 3: S. 449-477

Paper

Guhl, Daniel und Klapper, Daniel (13. Dezember 2019): Intertemporal Preferences and the Adoption Decision for Bluetooth Speakers. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 216 [PDF, 438kB]

Yegoryan, Narine; Guhl, Daniel und Klapper, Daniel (2018): Inferring Attribute Non-Attendance Using Eye Tracking in Choice-Based Conjoint Analysis. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 111 [PDF, 834kB]

Guhl, Daniel; Klapper, Daniel; Massner, Katharina; Spann, Martin; Stich, Lucas und Yegoryan, Narine (2017): Behavioral Biases in Marketing. Collaborative Research Center Transregio 190, Discussion Paper No. 51 [PDF, 482kB]

Diese Liste wurde am Sat Apr 13 21:51:14 2024 CEST erstellt.