Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 9

Zeitschriftenartikel

Homburg, Carsten; Müller, Christian und Nasev, Julia (2018): How Important are Dividend Signals in Assessing Earnings Persistence? In: Contemporary Accounting Research, Bd. 35, Nr. 4: S. 2082-2105

Homburg, Carsten; Nasev, Julia und Plank, Philipp (Oktober 2017): The impact of cost allocation errors on price and product-mix decisions. In: Review of Quantitative Finance and Accounting: S. 1-31

Homburg, Carsten; Lorenz, Michael und Nasev, Julia (13. Mai 2011): Wachstum oder Profitabilität: Welche Strategie maximiert den Unternehmenswert? In: Der Betrieb, Nr. 19: S. 1067-1072

Hofmann, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0700-6520 und Homburg, Carsten (2004): Controlling durch Kombination von Koordinationsinstrumenten - Zur Verbindung von Anreiz- mit Budgetierungssystemen. In: Zeitschrift für Betriebswirtschaft, Bd. 74, Nr. 6: S. 563-583

Paper

Homburg, Carsten; Müller-Hammerstein, Christian und Nasev, Julia (14. April 2017): How Important Are Dividend Signals in Assessing Earnings Persistence? SSRN : Social Science Research Network

Homburg, Carsten; Nasev, Julia; Reimer, Kristina und Uhrig-Homburg, Marliese (Juni 2016): Does Cost Management Affect Credit Risk? SSRN : Social Science Research Network

Gell, Sebastian; Homburg, Carsten und Nasev, Julia (September 2008): Adjusting Linear Information Models for the Asymmetric Timeliness of Earnings. SSRN : Social Science Research Network

Homburg, Carsten und Nasev, Julia (Juli 2008): How Timely are Earnings When Costs are Sticky? Implications for the Link Between Conditional Conservatism and Cost Stickiness. SSRN : Social Science Research Network

Henschke, Stefan; Homburg, Carsten und Nasev, Julia (September 2007): Conservatism Correction in Linear Information Models. SSRN : Social Science Research Network

Diese Liste wurde am Sat Sep 14 20:31:04 2024 CEST erstellt.