Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 2

Hochschulschrift

Kindlein, Kathrin (2012): Universities as service providers: Managing expectations, satisfaction, and loyalty in higher education. A marketing approach. Dissertation, Ludwig-Maximilians-Universität München

Konferenzbeitrag

Kindlein, Kathrin und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2015): Empowered Students — Service-Oriented Universities: How to Manage Higher Education in the 21st Century. 2012 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference, New Orleans, Louisiana, 15.–20. Mai 2012. Robinson, Leroy (Hrsg.): In: Marketing Dynamism & Sustainability: Things Change, Things Stay the Samełdots, Cham: Springer. S. 323

Diese Liste wurde am Sat May 11 19:13:42 2024 CEST erstellt.