Anzahl der Publikationen: 7
Herausgeberschaft
Zeitschriftenartikel
Buchbeitrag
Ixmeier, Anne ORCID: https://orcid.org/0000-0002-3233-8220; Seidler, Anna; Henkel, Christopher; Fiedler, Marina; Kranz, Johann J. ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3722-027X und Strunk, Kim
(2023):
The persuasive potential of digital nudging for eco-sustainable behaviour.
In: Cooper, Vanessa A.; Kranz, Johann J.; Mathew, Saji K. und Watson, Richard T. (Hrsg.):
Research Handbook on Information Systems and the Environment. Cheltenham, Vereinigtes Königreich: Edward Elgar Publishing. S. 182-206
Kranz, Johann J. und Picot, Arnold
(2016):
Internet business strategies.
In: Bauer, Johannes M. und Latzer, Michael (Hrsg.):
Handbook on the Economics of the Internet. Cheltenham, UK ; Northampton, MA, USA: Edward Elgar Publishing. S. 365-384
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 22:20:51 2024 CET
erstellt.