Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 3

Zeitschriftenartikel

Kuppelwieser, Volker G. und Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268 (2014): Applying the future time perspective scale to advertising research. In: International Journal of Advertising, Bd. 33, Nr. 1: S. 113-136

Kuppelwieser, Volker G. und Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268 (2014): Exploring the influence of customers' time horizon perspectives on the satisfaction–loyalty link. In: Journal of Business Research, Bd. 67, Nr. 12: S. 2620-2627

Kuppelwieser, Volker G.; Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268 und Tuzovic, Sven (2014): The role of context and motivation variables in mobile commerce usage — A further perspective on Chong (2013). In: Technological Forecasting and Social Change, Bd. 88: S. 156-161

Diese Liste wurde am Sun May 12 02:02:46 2024 CEST erstellt.