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Anzahl der Publikationen: 3

Zeitschriftenartikel

Bene, Márton ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0177-9717; Ceron, Andrea ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-6686-5969; Fenoll, Vicente ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5851-4237; Haßler, Jörg ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-2907-5228; Kruschinski, Simon ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3185-5656; Larsson, Anders Olof ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3621-4687; Magin, Melanie ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-2545-3594; Schlosser, Katharina ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-4172-7121 und Wurst, Anna-Katharina ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-1371-7652 (2022): Keep Them Engaged! Investigating the Effects of Self-centered Social Media Communication Style on User Engagement in 12 European Countries. In: Political Communication, Bd. 39, Nr. 4: S. 429-453

Engesser, Sven; Fawzi, Nayla und Larsson, Anders Olof (Mai 2017): Populist Online Communication. In: Information, Communication & Society (iCS), Bd. 20, Nr. 9: S. 1279-1292

Buchbeitrag

Nuernbergk, Christian; Wladarsch, Jennifer; Neubarth, Julia und Neuberger, Christoph (2016): Social Media Use in the German Election Campaign 2013. In: Bruns, Axel; Enli, Gunn; Skogerbo, Eli; Larsson, Anders Olof und Christensen, Christian (Hrsg.): The Routledge Companion to Social Media and Politics. Routledge companions, New York ; London: Routledge, Taylor & Francis Group. S. 419-433

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 19:00:49 2024 CEST erstellt.