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Anzahl der Publikationen: 3

Zeitschriftenartikel

Mayrhofer, Mira; Matthes, Jörg; Einwiller, Sabine und Naderer, Brigitte ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7256-7941 (2020): User generated content presenting brands on social media increases young adults’ purchase intention. In: International Journal of Advertising, Bd. 39, Nr. 1: S. 166-186

Mayrhofer, Mira; Naderer, Brigitte ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7256-7941 und Binder, Alice (2020): Unhealthy Fun: Food and Beverage References in Comedy Series. In: Journalism & Mass Communication Quarterly, Bd. 97, Nr. 1: S. 257-277

Naderer, Brigitte ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7256-7941; Binder, Alice ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3266-8614; Matthes, Jörg und Mayrhofer, Mira (2020): Healthy, sweet, brightly colored, and full of vitamins: cognitive and affective persuasive cues of food placements and children’s healthy eating behavior. In: International Journal of Advertising, Bd. 39, Nr. 7: S. 1012-1030

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 23:04:38 2024 CEST erstellt.