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Anzahl der Publikationen: 3

Herausgeberschaft

Syed Alwi, Sharifah Faridah; Melewar, T. C.; Cuomo, Maria Teresa und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (Hrsg.) (2020): Digital Society and Corporate Reputation: Towards the Next Generation of Insights. Corporate Reputation Review, Bd. 23. : Palgrave, Springer Nature.

Zeitschriftenartikel

Syed Alwi, Sharifah Faridah; Melewar, T. C.; Cuomo, Maria Teresa und Schwaiger, Manfred ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560 (2020): Digital Society and Corporate Reputation: Towards the Next Generation of Insights. In: Corporate Reputation Review, Bd. 23, Nr. 3: S. 129-132

Sarstedt, Marko; Wilczynski, Petra und Melewar, T. C. (2013): Measuring reputation in global markets — A comparison of reputation measures’ convergent and criterion validities. In: Journal of World Business, Bd. 48, Nr. 3: S. 329-339

Diese Liste wurde am Sat May 11 22:39:30 2024 CEST erstellt.