Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2022 | 2014 | 2012
Anzahl der Publikationen: 4

2022

Lichtenfeld, Stephanie; Pekrun, Reinhard; Marsh, Herbert W.; Nett, Ulrike E. und Reiss, Kristina (2022): Achievement Emotions and Elementary School Children's Academic Performance: Longitudinal Models of Developmental Ordering. In: Journal of Educational Psychology, Bd. 115, Nr. 4: S. 552-570

2014

Goetz, Thomas; Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926; Hall, Nathan C.; Nett, Ulrike E.; Pekrun, Reinhard und Lipnevich, Anastasiya A. (2014): Types of boredom: An experience sampling approach. In: Motivation and Emotion, Bd. 38, Nr. 3: S. 401-419

2012

Nett, Ulrike E.; Götz, Thomas; Hall, Nathan C. und Frenzel, Anne C. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9068-9926 (2012): Metacognitive Strategies and Test Performance: An Experience Sampling Analysis of Students' Learning Behavior. In: Education Research International, Bd. 2012, 958319 [PDF, 1MB]

Götz, Thomas; Nett, Ulrike E.; Martiny, Sarah E.; Hall, Nathan C.; Pekrun, Reinhard; Dettmers, Swantje und Trautwein, Ulrich (2012): Students' emotions during homework: Structures, self-concept antecedents, and achievement outcomes. In: Learning and Individual Differences, Bd. 22, Nr. 2: S. 225-234

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 18:17:37 2024 CEST erstellt.