Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 4

Zeitschriftenartikel

Ortwein, Heiderose; Benz, Alexander; Carl, Petra; Huwendiek, Sören; Pander, Tanja und Kiessling, Claudia (2017): Applying the Verona coding definitions of emotional sequences (VRCoDES) to code medical students' written responses to written case scenarios: Some methodological and practical considerations. In: Patient Education and Counseling, Bd. 100, Nr. 2: S. 305-312

Gradel, Maximilian; Moder, Stefan; Nicolai, Leo; Pander, Tanja; Hoppe, Boj; Pinilla, Severin; Borch, Philip von der; Fischer, Martin R. und Dimitriadis, Konstantinos (2016): Simulating the physician as healthcare manager: An innovative course to train for the manager role. In: GMS Journal For Medical Education, Bd. 33, Nr. 3, UNSP Doc41 [PDF, 4MB]

Schäfer, Matthias; Pander, Tanja; Pinilla, Severin; Fischer, Martin R.; Borch, Philip von der und Dimitriadis, Konstantinos (2016): A prospective, randomised trial of different matching procedures for structured mentoring programmes in medical education. In: Medical Teacher, Bd. 38, Nr. 9: S. 921-929

Schäfer, Matthias; Pander, Tanja; Pinilla, Severin; Fischer, Martin R.; Borch, Philip von der und Dimitriadis, Konstantinos (2015): The Munich-Evaluation-of-Mentoring-Questionnaire (MEMeQ) - a novel instrument for evaluating protégés' satisfaction with mentoring relationships in medical education. In: BMC Medical Education 15:201 [PDF, 624kB]

Diese Liste wurde am Sat Apr 20 23:27:48 2024 CEST erstellt.