Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2022 | 2018
Anzahl der Publikationen: 3

2022

Paechter, Manuela; Phan-Lesti, Hellen; Ertl, Bernhard; Macher, Daniel; Malkoc, Smirna und Papousek, Ilona (2022): Learning in Adverse Circumstances: Impaired by Learning With Anxiety, Maladaptive Cognitions, and Emotions, but Supported by Self-Concept and Motivation. In: Frontiers in Psychology, Bd. 13, 850578

2018

Kemeny, Ferenc; Banfi, Chiara; Gangl, Melanie; Perchtold, Corinna M.; Papousek, Ilona; Moll, Kristina und Landerl, Karin (2018): Print-, sublexical and lexical processing in children with reading and/or spelling deficits: An ERP study. In: International Journal of Psychophysiology, Bd. 130: S. 53-62

Kemeny, Ferenc; Gangl, Melanie; Banfi, Chiara; Bakos, Sarolta; Perchtold, Corinna M.; Papousek, Ilona; Moll, Kristina und Landerl, Karin (2018): Deficient Letter-Speech Sound Integration Is Associated With Deficits in Reading but Not Spelling. In: Frontiers in Human Neuroscience, Bd. 12, 449 [PDF, 1MB]

Diese Liste wurde am Sat Dec 21 19:15:16 2024 CET erstellt.