Anzahl der Publikationen: 2
2019
Pedrotti, Maxime und Nistor, Nicolae ORCID: https://orcid.org/0000-0002-9956-1670
(2019):
How Students Fail to Self-regulate Their Online Learning Experience.
14th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2019, Delft, The Netherlands, 16–19 september 2019.
Scheffel, Maren; Broisin, Julien; Pammer-Schindler, Viktoria; Ioannou, Andri und Schneider, Jan (Hrsg.):
In: Transforming Learning with Meaningful Technologies,
Cham: Springer. S. 377-385
2016
Pedrotti, Maxime und Nistor, Nicolae
(2016):
User Motivation and Technology Acceptance in Online Learning Environments.
In: Verbert, Katrien; Sharples, Mike und Klobučar, Tomaž (Hrsg.):
Adaptive and Adaptable Learning: 11th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2016, Lyon, France, September 13-16, 2016, Proceedings. Lecture Notes in Computer Science, Bd. 9891. Springer. S. 472-477
Diese Liste wurde am
Sat Dec 21 18:45:15 2024 CET
erstellt.