Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2019 | 2016
Anzahl der Publikationen: 2

2019

Pedrotti, Maxime und Nistor, Nicolae ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9956-1670 (2019): How Students Fail to Self-regulate Their Online Learning Experience. 14th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2019, Delft, The Netherlands, 16–19 september 2019. Scheffel, Maren; Broisin, Julien; Pammer-Schindler, Viktoria; Ioannou, Andri und Schneider, Jan (Hrsg.): In: Transforming Learning with Meaningful Technologies, Cham: Springer. S. 377-385

2016

Pedrotti, Maxime und Nistor, Nicolae (2016): User Motivation and Technology Acceptance in Online Learning Environments. In: Verbert, Katrien; Sharples, Mike und Klobučar, Tomaž (Hrsg.): Adaptive and Adaptable Learning: 11th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2016, Lyon, France, September 13-16, 2016, Proceedings. Lecture Notes in Computer Science, Bd. 9891. Springer. S. 472-477

Diese Liste wurde am Sat Dec 21 18:45:15 2024 CET erstellt.