www.lmu.de
|
UB
|
Blättern
|
Hilfe
Zur erweiterten Suche
English
Login
Registrieren
Admin
Home
Blättern
Hilfe
Fakultäten
Fakultätsübergreifende Einrichtungen
Personen
Themengebiete
Keimelion
Ludovico-Maximilianea
MALTE
Zur erweiterten Suche
Eine Ebene höher
Exportieren als
ASCII Citation
BibTeX
Dublin Core
Dublin Core
EP3 XML
EndNote
HTML Citation
JSON
JSON_EPUB
JSON_EPUB_DOCTYPES
JSON_EPUB_FSP
JSON_EPUB_NEW
METS
Multiline CSV
Object IDs
OpenURL ContextObject
RDF+N-Triples
RDF+N3
RDF+XML
Refer
Reference Manager
RSS 1.0
RSS 2.0
Gruppiert nach:
Dokumententyp
|
Veröffentlichungsdatum
Springe zu:
Zeitschriftenartikel
Anzahl der Publikationen:
4
Zeitschriftenartikel
Hopp, Holger
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3026-3349
;
Schimke, Sarah
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5678-8146
;
Öwerdieck, David
;
Gastmann, Freya
ORCID: https://orcid.org/0009-0006-6576-1128
und
Poarch, Gregory J.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4369-8934
(2025):
Learning via Processing: Structural Priming Across Grammatical Structures and Languages in Early Second Language Development.
In: Language Learning [Forthcoming]
[PDF, 1MB]
Gastmann, Freya
ORCID: https://orcid.org/0009-0006-6576-1128
;
Schimke, Sarah
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5678-8146
und
Poarch, Gregory J.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4369-8934
(2025):
Conducting psycholinguistic research online: Comparable evidence of second language lexical and sentence-level processing in web-based versus lab-based studies.
In: Bilingualism: Language and Cognition: S. 1-14 [Forthcoming]
[PDF, 599kB]
Hopp, Holger
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3026-3349
;
Schimke, Sarah
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-5678-8146
;
Gastmann, Freya
;
Öwerdieck, David
und
Poarch, Gregory J.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4369-8934
(2024):
Processing to learn noncanonical word orders: Exploring linguistic and cognitive predictors of reanalysis in early L2 sentence comprehension.
In: Studies in Second Language Acquisition, Bd. 46, Nr. 3: S. 686-709
[PDF, 770kB]
Gastmann, Freya
und
Poarch, Gregory J.
ORCID: https://orcid.org/0000-0002-4369-8934
(2022):
Cross-language activation during word recognition in child second-language learners and the role of executive function.
In: Journal of Experimental Child Psychology, Bd. 221, 105443
[PDF, 901kB]
Diese Liste wurde am
Sat Oct 11 22:40:21 2025 CEST
erstellt.