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Anzahl der Publikationen: 4

Zeitschriftenartikel

Post, David und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2012): Improving Airline Revenues with Variable Opaque Products: “Blind Booking” at Germanwings. In: Interfaces, Bd. 42, Nr. 4: S. 329-338

Mang, Stefan; Post, David und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2012): Pricing of flexible products. In: Review of Managerial Science, Bd. 6, Nr. 4: S. 361-374

Konferenzbeitrag

Mang, Stefan; Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Post, David (2009): Implementierung eines Interactive-Price-Response-Systems bei einer Low-Cost-Airline. 9. Internationale Tagung Wirtschaftsinformatik, Vienna, Austria, 25.02. - 27.02.2009. Proceedings of the 9th International Conference Wirtschaftsinformatik. S. 193-202

Mang, Stefan; Post, David und Spann, Martin ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 (2008): Pricing of Flexible Products - A New Way of Looking at Revenue Management. 37th European Marketing Academy Conference, Brighton, UK, 27.05. - 30.05.2007. Proceedings for the 37th European Marketing Academy Conference (EMAC 2008).

Diese Liste wurde am Sun Apr 21 01:02:24 2024 CEST erstellt.