Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2021 | 2020
Anzahl der Publikationen: 3

2021

Rohlfing, Katharina J. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5983-0071; Cimiano, Philipp; Scharlau, Ingrid ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-2364-9489; Matzner, Tobias; Buhl, Heike M.; Buschmeier, Hendrik ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9613-5713; Esposito, Elena ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3075-292X; Grimminger, Angela ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5749-9362; Hammer, Barbara; Hab-Umbach, Reinhold ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9468-7330; Horwath, Ilona ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-0564-7546; Hüllermeier, Eyke ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9944-4108; Kern, Friederike; Kopp, Stefan ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-4047-9277; Thommes, Kirsten ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-8057-7162; Ngonga Ngomo, Axel-Cyrille; Schulte, Carsten; Wachsmuth, Henning; Wagner, Petra ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-6662-3612 und Wrede, Britta (September 2021): Explanation as a Social Practice: Toward a Conceptual Framework for the Social Design of AI Systems. In: IEEE Transactions on Cognitive and Developmental Systems, Bd. 13, Nr. 3: S. 717-728 [PDF, 1MB]

2020

Rohlfing, Katharina J. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5983-0071; Leonardi, Giuseppe ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0159-4851; Nomikou, Iris ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5555-9974; Raczaszek-Leonardi, Joanna ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3243-1468 und Hüllermeier, Eyke ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9944-4108 (Juni 2020): Multimodal Turn-Taking: Motivations, Methodological Challenges, and Novel Approaches. In: IEEE Transactions on Cognitive and Developmental Systems, Bd. 12, Nr. 2: S. 260-271

Wirth, Astrid; Ehmig, Simone C.; Heymann, Lukas und Niklas, Frank ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3777-7388 (2020): Promising interactive functions in digital storybooks for young children. In: Rohlfing, Katharina J. und Müller-Brauers, Claudia (Hrsg.): International Perspectives on Digital Media and Early Literacy: The Impact of Digital Devices on Learning, Language Acquisition and Social Interaction. Routledge Research in Early Childhood Education, 1. Auflage. London; New York: Routledge; Taylor & Francis. S. 105-121

Diese Liste wurde am Sat Dec 21 23:27:03 2024 CET erstellt.