Logo Logo
Eine Ebene nach oben
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 8

Monographie

Sailer, Michael ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-6831-5429; Schultz-Pernice, Florian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4557-5484; Chernikova, Olga ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-0112-3665; Sailer, Maximilian und Fischer, Frank ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0253-659X (Dezember 2018): Digitale Bildung an bayerischen Hochschulen – Ausstattung, Strategie, Qualifizierung und Medieneinsatz. München: vbw: Vereinigung der Bayerischen Wirtschaft.

Zeitschriftenartikel

Lohr, Anne ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3804-9358; Stadler, Matthias; Schultz-Pernice, Florian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-4557-5484; Chernikova, Olga ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-0112-3665; Sailer, Maximilian; Fischer, Frank ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0253-659X und Sailer, Michael ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-6831-5429 (Juni 2021): On powerpointers, clickerers, and digital pros. Investigating the initiation of digital learning activities by teachers in higher education. In: Computers in Human Behavior, Bd. 119, 106715 [PDF, 781kB]

Berndt, Markus ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-4467-5355; Schmidt, Felicitas M.; Sailer, Maximilian; Fischer, Frank ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0253-659X; Fischer, Martin R. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5299-5025 und Zottmann, Jan M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3887-1181 (Februar 2021): Investigating statistical literacy and scientific reasoning & argumentation in medical-, social sciences-, and economics students. In: Learning and Individual Differences, Bd. 86, 101963

Berndt, Markus; Schmidt, Felicitas M.; Sailer, Maximilian; Fischer, Frank; Fischer, Martin R. und Zottmann, Jan M. (2021): Investigating statistical literacy and scientific reasoning & argumentation in medical-, social sciences-, and economics students *. In: Learning and Individual Differences, Bd. 86, 101963

Lohr, Anne; Stadler, Matthias; Schultz-Pernice, Florian; Chernikova, Olga; Sailer, Maximilian; Fischer, Frank und Sailer, Michael (2021): On powerpointers, clickerers, and digital pros: Investigating the initiation of digital learning activities by teachers in higher education. In: Computers in Human Behavior, Bd. 119, 106715

Schmidt, Felicitas M.; Zottmann, Jan M.; Sailer, Maximilian; Fischer, Martin R. und Berndt, Markus (2021): Statistical literacy and scientific reasoning & argumentation in physicians. In: Gms Journal for Medical Education, Bd. 38, Nr. 4, Doc77

Sailer, Michael und Sailer, Maximilian (2020): Gamification of in-class activities in flipped classroom lectures. In: British Journal of Educational Technology, Bd. 52, Nr. 1: S. 75-90 [PDF, 274kB]

Weidenbusch, Marc; Lenzer, Benedikt; Sailer, Maximilian; Strobel, Christian; Kunisch, Raphael; Kiesewetter, Jan ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-8165-402X; Fischer, Martin R. und Zottmann, Jan M. ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-3887-1181 (2019): Can clinical case discussions foster clinical reasoning skills in undergraduate medical education? A randomised controlled trial. In: BMJ open, Bd. 9, Nr. 9, e025973 [PDF, 665kB]

Diese Liste wurde am Sat Apr 13 21:44:00 2024 CEST erstellt.