Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: 2015 | 2013 | 2012
Anzahl der Publikationen: 8

2015

Schreiner, Michel; Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 und Benlian, Alexander ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7294-3097 (2015): Gestaltungsorientierter Kern oder Tendenz zur Empirie? Zur neueren methodischen Entwicklung der Wirtschaftsinformatik. Institut für Wirtschaftsinformatik und Neue Medien: Arbeitsbericht, 1/2015 [PDF, 391kB]

Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477; Picot, Arnold; Hörndlein, Christian; Kaltenecker, Natalie; Jablonka, Claudius; Schreiner, Michel; Werbik, Alexander; Benlian, Alexander ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7294-3097; Neuburger, Rahild und Gold, Bernhard (2015): The Internationalization of German Software-based Companies. Sustainable Growth Strategies for Small and Medium-sized Companies. Cham [u.a.]: Springer.

Schreiner, Michel und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2015): Why Are Consumers Willing to Pay for Privacy? An Application of the Privacy-freemium Model to Media Companies. 23rd European Conference on Information Systems ECIS 2015, Münster, Germany, May 26-29, 2015. In: ECIS 2015 Completed Research Papers,

Schreiner, Michel und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2015): Examining the Role of Privacy in Virtual Migration: The Case of WhatsApp and Threema. 21st Americas Conference on Information Systems, AMCIS 2015, Puerto Rico, August 13-15, 2015. In: AMCIS 2015 Proceedings,

2013

Schreiner, Michel und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2013): On The Willingness To Pay For Privacy As A Freemium Model: First Empirical Evidence. 21st European Conference on Information Systems, ECIS 2013, Utrecht, The Netherlands, June 5-8, 2013. In: ECIS 2013 Research in Progress,

2012

Hoerndlein, Christian; Schreiner, Michel; Benlian, Alexander ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7294-3097; Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 und Picot, Arnold (2012): Is Perceived Domestic Market Attractiveness a Growth Impediment? Evidence from the German Software Industry. 3rd International Conference, ICSOB 2013, Potsdam, Germany, June 11-14, 2013. In: Software Business, Bd. 114 Cham: Springer. S. 107-113

Schreiner, Michel und Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 (2012): Datenschutz als Erfolgsfaktor? Wie Content-Anbieter im Internet vom Schutz der Privatsphäre profitieren können ; Vier empirische Studien. In: Medienwirtschaft : MW ; Zeitschrift für Medienmanagement und Medienökonomie, Bd. 9, Nr. 4: S. 62-67

Hess, Thomas ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3969-7477 und Schreiner, Michel (2012): Ökonomie der Privatsphäre. In: Datenschutz und Datensicherheit - DuD, Bd. 36, Nr. 2: S. 105-109

Diese Liste wurde am Sat Nov 23 20:38:30 2024 CET erstellt.