Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Anzahl der Publikationen: 2

Zeitschriftenartikel

Kasneci, Enkelejda ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3146-4484; Seßler, Kathrin; Küchemann, Stefan; Bannert, Maria; Dementieva, Daryna; Fischer, Frank ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-0253-659X; Gasser, Urs; Groh, Georg; Günnemann, Stephan; Hüllermeier, Eyke ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-9944-4108; Krusche, Stephan; Kutyniok, Gitta ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9738-2487; Michaeli, Tilman; Nerdel, Claudia; Pfeffer, Jürgen; Poquet, Oleksandra ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9782-816X; Sailer, Michael ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-6831-5429; Schmidt, Albrecht ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3890-1990; Seidel, Tina ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2578-1208; Stadler, Matthias ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-8241-8723; Weller, Jochen ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-8282-2010; Kuhn, Jochen ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-6985-3218 und Kasneci, Gjergji (April 2023): ChatGPT for Good? On Opportunities and Challenges of Large Language Models for Education. In: Learning and Individual Differences, Bd. 103: S. 102274 [PDF, 192kB]

Konferenzbeitrag

Seßler, Kathrin; Fürstenberg, Maurice ORCID logoORCID: https://orcid.org/0009-0001-1090-9299; Bühler, Babette und Kasneci, Enkelejda (2025): Can AI grade your essays? A comparative analysis of large language models and teacher ratings in multidimensional essay scoring. LAK '25: Proceedings of the 15th International Learning Analytics and Knowledge Conference, Dublin, Ireland, 3. - 7. März 2025. Association for Computing Machinery (Hrsg.), In: LAK '25: Proceedings of the 15th International Learning Analytics and Knowledge Conference, Association for Computing Machinery: New York, NY, United States. S. 462-472 [PDF, 752kB]

Diese Liste wurde am Sat Aug 9 18:09:34 2025 CEST erstellt.