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Anzahl der Publikationen: 8

Zeitschriftenartikel

Spielvogel, Ines; Naderer, Brigitte ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7256-7941; Binder, Alice und Matthes, Jörg (18. Januar 2021): The Forbidden Reward. The Emergence of Parent-Child Conflicts About Food Over Time and the Influence of Parents' Communication Strategies and Feeding Practices. In: Frontiers in Public Health, Bd. 8, 604702 [PDF, 1MB]

De Jans, Steffi; Spielvogel, Ines; Naderer, Brigitte ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7256-7941 und Hudders, Liselot (2021): Digital food marketing to children: How an influencer's lifestyle can stimulate healthy food choices among children. In: Appetite, Bd. 162, Nr. 1, 105182

Jans, Steffi de; Spielvogel, Ines; Naderer, Brigitte und Hudders, Liselot (2021): Digital food marketing to children: How an influencer?s lifestyle can stimulate healthy food choices among children. In: Appetite, Bd. 162, 105182

Spielvogel, Ines; Naderer, Brigitte und Matthes, Jörg (2020): Disclosing product placement in audiovisual media services: a practical and scientific perspective on the implementation of disclosures across the European Union. In: International Journal of Advertising, Bd. 40, Nr. 1: S. 5-25

Binder, Alice; Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg und Spielvogel, Ines (2020): Fiction is Sweet. The Impact of Media Consumption on the Development of Children's Nutritional Knowledge and the Moderating Role of Parental Food-Related Mediation. A Longitudinal Study. In: Nutrients, Bd. 12, Nr. 5, 1478

Spielvogel, Ines; Naderer, Brigitte; Matthes, Jörg und Obereder, Agnes (2020): „Unterstützt durch Produktplatzierung“: Die Perspektive der Eltern gegenüber Regulierungsmaßnahmen für eingebettete Werbeformen in Film und Fernsehen. In: Scm Studies in Communication and Media, Bd. 9, Nr. 2: S. 308-340

Naderer, Brigitte ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7256-7941; Binder, Alice; Matthes, Jörg ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9408-955X; Spielvogel, Ines und Forrai, Michaela (2020): Food as an eye-catcher. An eye-tracking study on Children's attention to healthy and unhealthy food presentations as well as non-edible objects in audiovisual media. In: Pediatric Obesity, Bd. 15, Nr. 3, e12591 [PDF, 481kB]

Spielvogel, Ines; Naderer, Brigitte ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-7256-7941 und Matthes, Jörg ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-9408-955X (2020): Again and again: exploring the influence of disclosure repetition on children’s cognitive processing of product placement. In: International Journal of Advertising, Bd. 39, Nr. 5: S. 611-630

Diese Liste wurde am Sun May 19 01:14:18 2024 CEST erstellt.