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Anzahl der Publikationen: 4

Zeitschriftenartikel

Lichters, Marcel; Bengart, Paul; Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268 und Vogt, Bodo (2017): What really matters in attraction effect research: when choices have economic consequences. In: Marketing Letters, Bd. 28, Nr. 1: S. 127-138

Lichters, Marcel; Müller, Holger; Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268 und Vogt, Bodo (2016): How durable are compromise effects? In: Journal of Business Research, Bd. 69, Nr. 10: S. 4056-4064

Lichters, Marcel; Brunnlieb, Claudia; Nave, Gideon; Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268 und Vogt, Bodo (2016): The Influence of Serotonin Deficiency on Choice Deferral and the Compromise Effect. In: Journal of Marketing Research, Bd. 53, Nr. 2: S. 183-198

Lichters, Marcel; Sarstedt, Marko ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-5424-4268 und Vogt, Bodo (2015): On the practical relevance of the attraction effect: A cautionary note and guidelines for context effect experiments. In: AMS Review, Bd. 5, Nr. 1-2: S. 1-19

Diese Liste wurde am Sat May 11 18:44:06 2024 CEST erstellt.