Logo Logo
Exportieren als [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
Gruppiert nach: Autoren | Körperschaft | Dokumententyp | Veröffentlichungsdatum
Springe zu: B | C | F | K | S | W
Anzahl der Publikationen auf dieser Ebene: 7

B

Bohlmann, Jonathan D.; Stanko, Michael A. und Spanjol, Jelena ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2769-8176 (6. Juli 2024): Incumbent inertia, innovativeness, and performance (dis)advantages: A demand-side learning perspective. In: AMS Review, Bd. 14: S. 122-142 [PDF, 2MB]

Bachmann, Annalyn; König, Adriana; Laubacher, Robert und Kong, David (2023): Using collective intelligence to assess the future with the Pandemic Supermind. In: Boucher, Stephen; Hallin, Carina Antonia und Paulson, Lex (Hrsg.): The Routledge Handbook of Collective Intelligence for Democracy and Governance. Routledge international handbooks, London ; New York: Routledge. S. 466-472 [PDF, 1MB]

C

Cruz, Marcelo de la ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2136-217X; Spanjol, Jelena ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2769-8176 und Doppstadt, Theresa (20. März 2024): Strategic Social Value Orientation and Sustainability Performance: A commensuration perspective. In: Organization Studies [Forthcoming]

F

Friess, Maximilian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3575-0808; Haumann, Till; Alavi, Sascha; Ionut Oproiescu, Alexandru; Schmitz, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-7800-6582 und Wieseke, Jan (2024): The contingent effects of innovative digital sales technologies on B2B firms’ financial performance. In: International Journal of Research in Marketing [PDF, 661kB]

K

Korber, Katharina (2015): Quality assessment of economic evaluations of health promotion programs for children and adolescents—a systematic review using the example of physical activity. In: Health Economics Review, Bd. 5, Nr. 1, 35 [PDF, 553kB]

S

Spanjol, Jelena ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2769-8176 und Cruz, Marcelo de la ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2136-217X (2019): Innovating for Good. Wie Unternehmen ihren sozialen Mehrwert realisieren können. In: OrganisationsEntwicklung, Nr. 1: S. 24-31

W

Wolf, Vinzenz und Maier, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-8328-2493 (2024): ChatGPT usage in everyday life: A motivation-theoretic mixed-methods study. In: International Journal of Information Management, Bd. 79, 102821 [PDF, 1MB]

Diese Liste wurde am Wed Nov 20 23:02:54 2024 CET erstellt.