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C

Cruz, Marcelo de la ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2136-217X; Spanjol, Jelena ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2769-8176 und Doppstadt, Theresa (20. März 2024): Strategic Social Value Orientation and Sustainability Performance: A commensuration perspective. In: Organization Studies [Forthcoming]

F

Friess, Maximilian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0003-3575-0808; Haumann, Till; Alavi, Sascha; Ionut Oproiescu, Alexandru; Schmitz, Christian ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0001-7800-6582 und Wieseke, Jan (2024): The contingent effects of innovative digital sales technologies on B2B firms’ financial performance. In: International Journal of Research in Marketing [PDF, 661kB]

K

Korber, Katharina (2015): Quality assessment of economic evaluations of health promotion programs for children and adolescents—a systematic review using the example of physical activity. In: Health Economics Review, Bd. 5, Nr. 1, 35 [PDF, 553kB]

S

Spanjol, Jelena ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2769-8176 und Cruz, Marcelo de la ORCID logoORCID: https://orcid.org/0000-0002-2136-217X (2019): Innovating for Good. Wie Unternehmen ihren sozialen Mehrwert realisieren können. In: OrganisationsEntwicklung, Nr. 1: S. 24-31

Diese Liste wurde am Fri Jul 26 23:53:22 2024 CEST erstellt.