Fretschner, Michael
(2014):
Ajzen’s Theory of Planned Behavior in Entrepreneurship Education Research. An Introduction and Review of Impact Studies.
In: Weber, Susanne; Oser, Fritz K.; Achtenhagen, Frank; Fretschner, Michael und Trost, Sandra (Hrsg.):
Becoming an Entrepreneur. Professional and VET learning, Bd. 3. Rotterdam: SensePublishers. S. 249-277
| Dokumententyp: | Buchbeitrag |
|---|---|
| Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Wirtschaftspädagogik |
| Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
| ISBN: | 978-94-6209-595-3 (print) ; 978-94-6209-596-0 (online) |
| Ort: | Rotterdam |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 103550 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 20. Jun. 2023 13:49 |
| Letzte Änderungen: | 20. Jun. 2023 13:49 |
