Hausmann, Maximilian G. und Niemann, Antje
(2015):
What Makes Online Complaints Critical? An Analysis of Third-Party Reactions Based on Justice Dimensions and Social Emotions.
2015 AMA Summer Marketing Educators' Conference, Chicago, Illinois, USA, 14-16 August 2015.
Haws, Kelly L.; Houston, Mark B. und Noble, Charles H. (Hrsg.):
In: AMA Summer Educators' Conference 2015. Improving Business Practice Through Marketing Insight,
S. 371
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Paper) |
---|---|
Publikationsform: | Publisher's Version |
Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
Bemerkung: | AMA Educators Proceedings Volume 26; ISBN: 978-1-5108-1586-5 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 105462 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 07. Aug. 2023, 15:43 |
Letzte Änderungen: | 07. Aug. 2023, 15:43 |