Thurman, Neil ORCID: https://orcid.org/0000-0003-3909-9565; Klatt, Antonia; Raj, Hritik und Taneja, Harsh
(2023):
Predicting streaming audiences for a channel’s on-demand TV shows: Discerning the influences of choice architecture, consumer agency, and content attributes.
In: Convergence: The International Journal of Research into New Media Technologies [Forthcoming]
Dokumententyp: | Zeitschriftenartikel |
---|---|
Fakultät: | Sozialwissenschaften > Kommunikationswissenschaft |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 380 Handel, Kommunikation, Verkehr |
ISSN: | 1354-8565 |
Bemerkung: | First published online May 31, 2023 |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 106075 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 31. Aug. 2023, 06:41 |
Letzte Änderungen: | 15. Sep. 2023, 13:26 |