Zeithammer, Robert; Stich, Lucas; Spann, Martin ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Häubl, Gerald
(2015):
Paying for a Chance to Save Money: Participation Fees in Name-Your-Own-Price Selling.
46th Association for Consumer Research North American Conference, New Orleans, Louisiana, USA, 01.10. - 04.10.2015.
Proceedings of the 46th Association for Consumer Research Conference (ACR 2015).
Bd. 43
S. 750
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Paper) |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft
Betriebswirtschaft > Institut für Electronic Commerce und Digitale Märkte |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 109637 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 23. Feb. 2024, 07:21 |
Letzte Änderungen: | 23. Feb. 2024, 07:21 |