Stich, Lucas ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0703-9103; Spann, Martin ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913 und Häubl, Gerald
(2018):
Product Transparency in Online Selling Mechanisms: Consumer Preference for Opaque Products.
49th Association for Consumer Research Conference, Dallas, Texas, USA, 11.10. - 14.10.2018.
Proceedings of the 49th Association for Consumer Research Conference (ACR 2018).
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Paper) |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft
Betriebswirtschaft > Institut für Electronic Commerce und Digitale Märkte |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 109642 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 23. Feb. 2024, 07:16 |
Letzte Änderungen: | 23. Feb. 2024, 07:16 |