Kakatkar, Chinmay; Groote, Julia K. de; Füller, Johann und Spann, Martin
ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
(2018):
The DNA of Winning Ideas: A Network Perspective of Success in New Product Development.
78th Annual Conference of the Academy of Marketing, Chicago, Illinois, USA, 10.08. - 14.08.2018.
Proceedings of the 78th Annual Conference of the Academy of Marketing (AOM 2018).
| Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Paper) |
|---|---|
| Fakultät: | Betriebswirtschaft
Betriebswirtschaft > Institut für Electronic Commerce und Digitale Märkte |
| Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 109647 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 23. Feb. 2024 07:11 |
| Letzte Änderungen: | 23. Feb. 2024 07:11 |
