Pfaff, Alexander und Spann, Martin ORCID: https://orcid.org/0000-0003-4645-3913
(2022):
Tidy your room! The Impact of Product Evaluation Context on Augmented Reality’s Effectiveness in E-Commerce.
51st European Marketing Academy Conference, Budapest, Hungary, 24.05. - 27.05.2022.
Proceedings of the 51st European Marketing Academy Conference (EMAC 2022).
Externer Volltext: http://proceedings.emac-online.org/pdfs/A2022-107573.pdf
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Paper) |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft
Betriebswirtschaft > Institut für Electronic Commerce und Digitale Märkte |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 109653 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 23. Feb. 2024, 06:42 |
Letzte Änderungen: | 23. Feb. 2024, 06:42 |