ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560
(2017):
The Interplay of Consumer Engagement in Social Media and Brand Favorability.
Winter Marketing Academic Conference, Orlando, Florida, USA, February 17-19, 2017.
Chandy, Rajesh; Inman, Jeffrey und Moorman, Christine (Hrsg.):
In: Better marketing for a better world : Winter Marketing Academic Conference 2017 : AMA educators proceedings volume 28 : Orlando, Florida, USA, 17-19 February 2017,
Chicago, IL, USA: American Marketing Association.
D5
| Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Abstract) |
|---|---|
| Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung |
| Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
| ISBN: | 978-1-5108-4406-3 |
| Ort: | Chicago, IL, USA |
| Sprache: | Englisch |
| Dokumenten ID: | 57695 |
| Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 12. Sep. 2018 06:48 |
| Letzte Änderungen: | 04. Aug. 2023 16:54 |
