ORCID: https://orcid.org/0000-0003-0132-4560
(2017):
The Interplay of Consumer Engagement in Social Media and Brand Favorability.
Winter Marketing Academic Conference, Orlando, Florida, USA, February 17-19, 2017.
Chandy, Rajesh; Inman, Jeffrey und Moorman, Christine (Hrsg.):
In: Better marketing for a better world : Winter Marketing Academic Conference 2017 : AMA educators proceedings volume 28 : Orlando, Florida, USA, 17-19 February 2017,
Chicago, IL, USA: American Marketing Association.
D5
Dokumententyp: | Konferenzbeitrag (Abstract) |
---|---|
Fakultät: | Betriebswirtschaft > Institut für Marktorientierte Unternehmensführung |
Themengebiete: | 300 Sozialwissenschaften > 330 Wirtschaft |
ISBN: | 978-1-5108-4406-3 |
Ort: | Chicago, IL, USA |
Sprache: | Englisch |
Dokumenten ID: | 57695 |
Datum der Veröffentlichung auf Open Access LMU: | 12. Sep. 2018, 06:48 |
Letzte Änderungen: | 04. Aug. 2023, 16:54 |